Beccis

Alla inlägg den 24 maj 2011

Av beccis - 24 maj 2011 07:46


Om ca en vecka flyttar jag hemifrån igen. Undrar vem som ska laga min mat då? Får helt enkelt boka en plats vid köksbordet hos The Stiverts tror jag =)


Allt som behövdes köpas till nya lägenheten är typ klart tror jag. Åkte iväg i söndags kväll ut till "Uttran", ligger tydligen i Botkyrka men kändes som om det var mitt ute i ingenstans. Väldigt intressant att kartan på min Iphone på vägen hem lurade in mig på en helt annan väg än vad den gjorde på vägen dit. Kände inte igen mig fören jag kom ut vid Stockholmsmässan. Väldigt spännande när man har noll lokalsinne ;) Aja, fick iaf tag i ett helt sätt med utemöbler (6 stolar + bord) för 550kr. En sån stol kostar annars 329:- på Jysk, ett ganska bra klipp med andra ord =)


Förutom flytten börjar det nu bli endel att göra inför 9:ornas avslutningsbal, kul men jobbigt. Sen är det sommarverksamheten som ska planeras och annan verksamhet som ska avslutas. Förstår inte hur det alltid kan vara så mycket att göra under vårterminen.


Nä, dags att ta ut doggsen o sen gå till jobbet.


Häppårre!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards