Beccis

Alla inlägg den 23 februari 2011

Av beccis - 23 februari 2011 22:17


Det är mycket nu måste jag säga! Den här veckan jobbar jag 5kvällar av 7, mån-ons, fre + lör... Känns så där kan jag säga eftersom jag på söndag flyttar hem till mamma igen o allt det sista som ska packas får liksom göras mellan arbetspassen. Plus att det absolut sista vill man ju packa så sent som möjligt, för min del blir det alltså efter kl 24 på lördag natt eftersom det är då jag slutar jobba. Men men, nästa vecka blir lugnare =)

En annan kul grej är agtt nästa lördag är det dags för Ronja att döpas, vilket innebär att jag  blir gudmor på riktigt =D Lite jobbigt dock att jag lovat att hjälpa till inför dopet o ja, ni läste ju precis hur min vecka ser ut, men jag får fixa o dona nästa vecka istället.


Fick samtal från Tyresö Bostäder idag också, jag har blivit godkänd ekonomiskt för min lägenhet så nu är det bara att skriva kontrakt, och det börjar gälla den 1 juni så runt omkring där så flyttar jag in. Ska bli helt underbart att ha nåt o kalla hem igen, nåt som är mitt där man kan andas ut o ta det lugnt. Jobbigast just nu är att jag måste lämna bort mina bebisar tills jag flyttar till nya lägenheten, har sån separationsångest så det finns inte! Hoppas dom kommande 3 månaderna går fort...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards