Beccis

Alla inlägg den 27 oktober 2011

Av beccis - 27 oktober 2011 21:22



Torsdagar är nog min favoritdag på hela veckan. Dels slutar jag ganska tidigt på jobbet, då kan jag i lugn och ro ta hand om det som behöver göras med mina andra jobb, tex klasser eller besök =) Sen har jag kvällen fri för att bli klar med mer jobb eller bara få ligga i soffan och andas ut innan helgen (om jag inte jobbar under helgen så är det oftast massa andra saker som händer).


Den här veckan har jag jobbat på ganska bra så jag hade min egen SPA kväll hemma. Satin hands på fötter och händer, gel mask (ansiktet), satin lips och soothing eye gel. Känns mycket bra just nu kan jag säga ;)


Imorgon är det däckbyte som gäller. Blev lite irriterad på min själv när jag hämtade däcken, där inne i garaget stod Bettan, helt ensam och smuttsig! Tanken är ju att jag i framtiden vid den här tiden om året kommer att åka till garaget för att bädda in ferrariröda Bettan inför vinter och då hämta den lilla orangefärgade faran (som redan står med vinterdäck på eftersom Bettan ska köras hela sommarhalvåret)... Drömma kan man ju alltid få göra!


Aja, sen ska jag iaf jobba hela kvällen och på lördag blir det öl och bowling med Stivert och co =)



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards