Beccis

Alla inlägg den 26 augusti 2010

Av beccis - 26 augusti 2010 23:03


Just det, jag skulle ju sluta dricka cola light förra veckan men det gick ju käpprätt åt helvete skulle man milt kunna uttrycka sig ;)

Nu har jag iaf inte druckit nån cola light eller ätit några sötsaker sen i söndags. Har gått ganska bra förutom att min kropp skriker efter att få dricka cola light och äta godis... Idag när jag kom hem unnade jag mig iaf en cola light, jag är trots allt ledig imorgon och det räknas ju som helg o då får jag dricka cola light... Haha. Skönt att vara vuxen så man får sätta upp sina egna regler ;)

Av beccis - 26 augusti 2010 22:57


Hatar att vara förkyld. Skulle hellre ligga hemma i feber än att känna mig som en stor äcklig bacill... Men nu har jag iaf köpt en burk inlagd vitlök för att försöka bli frisk igen. Har ätit halva redan, undrar om det räcker eller om jag måste äta hela burken... Återstår att se ;)


Ledig imorgon. I vanligafall vore det ganska skönt men just nu vill jag bara jobba. Känns som om jag kom tillbaka från semestern för 2 dagar sen bara. Ibland är det verkligen hur kul som helst att jobba, konstigt det där =)



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards