Beccis

Alla inlägg den 8 juni 2010

Av beccis - 8 juni 2010 22:12

Micke drog till Barcelona idag. Han blev ju bjuden på en resa dit av sina chefer som tack för att han ställt upp så mycket för företaget... Inger, Tomas och Ohuru, vart är min resa???

Jag upptäckte iaf att Micke lämnat ett meddelade till mig på kylen när jag kom hem idag - "Hej babe! Hoppas allt går bra på balen och att du får det bra. Älskar dig. Puss El Mike"

Mysigt med små kärleksmeddelanden, han kanske borde åka iväg på semester oftare ;)


Jag och Micke va på ikea med The Stiverts i helgen och hittade ett skitsnygg köksbord och stolar men va tvungen att måtta lite hemma innan vi bestämde oss, så idag kom jag iväg och köpte det. Tyvärr fanns det bara 2 stolar i lager så jag kanske får åka till ikea i barkarby på fredag.


   

Snyggt va? Det är egentligen inget riktigt köksbord utan ett barbord =)


Just det, jag planterade ju en liten basilika för några veckor sedan. Så här ser den ut nu:

   


Inte så liten längre =)


Imorgon är det 9:ornas årliga bal i centrum så jag jobbar från kl 11 på fm till 04 på natten. Kanske borde tänka på att gå och sova lite nu...     

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards