Beccis

Alla inlägg den 15 februari 2010

Av beccis - 15 februari 2010 23:20


Japp, då var det min tur att vara hemma då. Antagligen nåt skit som går eller bara utarbetat men men, sånt är livet.


Tänkte passa på att lägga ut bilderna på hur vi bodde när vi va i Dalarna.


        


Nu tänker ni säkert så här: Gud va mysigt!

Mmm, jätte mysigt i ungefär 1 dag, sen får man nippran på att man är ute i ingenstans och itne ens har mottagning på mobilen. Jätte roligt! Men förutom det hade vi riktigt kul.


Jag är ju som jag skrev hemma och är sjuk. Åkte hem efter handledningen på jobbet och bäddade nermig i soffan, däremot var jag inte ensam. Lucifer passa också på att bädda ner sig och har inte lämnat sin plats sen han la sig här kl 13 idag...


  


Det är ju kul att någon uppskattar att man är hemma =)


En liten varning också. För allt i världen, köp ALDRIG ballerinas nya kakor med kladdkaka. Farligt goda!!!


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards