Beccis

Alla inlägg den 23 oktober 2010

Av beccis - 23 oktober 2010 01:09


Gick upp kl 7 i morse för att jag skulle på utbildning, kommer upp och ser till min skräck att det är tokmycke snö ute. Får halft panik och rusar ut till förrådet för att få fram mina vinterdäck, sen till bilen för att göra plats åt däcken (inte allt för lätt när man kör en Monstertruck) och sen i med däcken och börja glida (på allvar) ner mot centrum för att gå på den här utbildningen... Ingen underbar början på morgonen direkt.

Och ja, jag vet att dom varnat för snö men vem fan kunde tro att det skulle komma så mycke snö på så kort tid, som dessutom inte ville smälta bort och det är oktober!!! Aja, fick iaf däcken bytta under lunchen. Alltid nåt.

  


Sen va det bara att jobba till kl 00.00 Underbart! Inte alls trött...


Imorgon är det övernattning på gården så jag jobbar från 20-08... Hur kunde jag gå med på det? Men det lär ju bli roligt iaf ;) Kommer vara ett vandrande lik på måndag, då jag jobbar 10-22... Ibland vill man ha lite fler timmar per dygn så man kanske hinner sova lite :)


Nu ska jag åka till Heron och hämta Micke som fick ta bussen till jobbet i morse eftersom hans bil bara gled omkring i snön (han har inte heller bytt däck)...


Trevligt helg på er!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards