Beccis

Alla inlägg den 30 november 2009

Av beccis - 30 november 2009 18:18


Idag var det begravning för min kusin Andreas... Endast 26 år gammal. Det känns ju helt sjukt att någon ska avsluta sitt liv innan det ens börjat. Jobbigt att se sina släktingar helt knäckta men inte kunna göra något.


Självklart kommer ju även tankarna tillbaka till Tårtan. 2st begravning på ett och samma år där båda varit i samma ålder. För något år sedan satt jag och Vero och skrattade över att det verkligen märktes att man blivit vuxen då nästan alla ens vänner skaffat barn, köpt lägenhet/hus, gift sig m.m Aldrig tänkte vi på allt annat som följer med, allt tråkigt som separationer, missfall, dödsfall i vår egen vännskapskrets m.m Allt var så mycket enklare förut.


Skulle ha jobbat ikväll egentligen men när jag väl kom hem hade jag inte ens energi att göra en kopp te så jag kände att det är lika bra att vara hemma. Svårt att vara en bra fritidsledare när energin är borta.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards