Beccis

Alla inlägg den 5 juni 2008

Av beccis - 5 juni 2008 23:44


I brist på annat att lägga min tid på just nu så passar jag på att skriva ett inlägg till.


Som jag förstått av människor idag så är nästan alla långlediga och ska njuta av helgen osv...Vi fritidsledare som tydligen har ett sk glassarjobb är inte lediga i helgen...Inte jag iaf.

Imorgon (röd dag), ska jag sitta hemma och fixa med en massa klasslistor inför balen för 9:orna som hålls på tisdag. Detta innebär att jag ska gå igenom varenda en som anmält sig...


Lördag, ska jag ha besök av dom som ska flytta in i vår lägenhet eftersom domville se den igen så dom kunde börja planera osv. Sen ska vi ut till min morfar ute pålandet för att fira min kusins födelsedag.


Söndag, är det infomöte på gården för tjejerna och deras föräldrar ang paddlingen som äger rum på torsdag till fredag.


Långledig??? Skulle knappast tro det...men njut ni av solen och ledigheten...Gör det bara!


-Tur att man iaf älskar sitt jobb =D

Av beccis - 5 juni 2008 23:39


Passar på att lägga in en bildpå min kudde på samma gång så ni kan förstå hur stor den är =)

Av beccis - 5 juni 2008 23:35


Idag har jag gjort det jag aldrig någonsin trodde att jag skulle göra. Jag har köpt sånna där otroligt fula plasttofflor som alla går omkring i. Och det bästa av allt...Dom är illgröna! Underbart...Hahaha


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards