Beccis

Alla inlägg under april 2008

Av beccis - 9 april 2008 20:21


Idag har den kommit på posten (tyvärr ej uthämtad ännu). Jag som hatar att städa har beställt en sån där städmanick som rengör golv och allt annat med ånga...Ska hämta ut den och testa så fort micke har tid att bära hem den =)

Av beccis - 9 april 2008 18:18


Då var det gjort. Tatuering är klar. Höll på att somna även denna gång. Marco (andra tatueraren) kommenterade att jag satt och gäspade hela tiden så jag sa som det var att det är sövande att bli tatuerad...

 Han gav mig en konstig blick och frågade om jag var sadist...hahaha

Av beccis - 8 april 2008 07:40


Då var det inte så lång tid kvar tills man ska bli tatuerad igen då.

Av beccis - 3 april 2008 23:13


Jag var hos läkaren idag och han trodde att jag antagligen fått magkatarr... Typiskt...Har redan haft magkatarr, tarmkatarr och magsår. Finns det inget slut på de här???


Stackars Beccis =(

Av beccis - 2 april 2008 19:13


Nu är jag så j*vla trött på att må som jag gör och jag antar att jag har näringsbrist eller nåt liknande så jagslog på stort! Jag har köpt hem ingefära, blåbär, hallon, morotsjuice, vattenmelonjuice samt frön som ska blandas med valfri vätska.


Morgon: Ingefärs thé (bra för allt) & blåbär och hallon smoothie (uppiggande)


Jobbet: Morotsjuice (stärkande)


Kväll: vattenmelonjuice (renande) och "frödrickan" (bra för tarmfloran)


Beccis - Hård som titan!!!

Av beccis - 1 april 2008 14:21


Okej att man hatar att skatta men man ska vara glad att det iaf finns en dag omåret då man är glad över att man har skattat...Den dagen är idag! Jag ska få tillbaka ganska många tusenlappar på skatten =)

Av beccis - 1 april 2008 11:45


Grattis på födelsedagen älskling!


Nu har du fan blivit gammal...hahahaha

Av beccis - 1 april 2008 11:42


Sååå typiskt. Nu har illamåendet varit borta i ca 1½ vecka o sen kom det tillbaka igen i söndags. Blir tokig. Jag har iaf fixat läkartid så dom får kolla vad fan det är som är fel. Det är en massa saker jag måste fixa på jobbet och just nu kan jag inte få ett skit gjort...Måste jobba imorgon. Känner mig lite stressad!



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards